Saturday, November 17, 2007

Ne Me Quitte Pas...

Ne Me Quitte Pas



5 comments:

JuSt_hUmAn said...

الأغنية دي بعشقها..من أجمل الأغاني اللّي سمعتها في حياتي كلمات و لحن.
بس أنا بحبها أكتر من جاك بريل..أداءه مش ممكن!
لو ما سمعتهاش منه قبل كدا..دا لينك الأغنية بصوته
http://www.4shared.com/file/28924113/734d545c/Jacques_Brel_-_Ne_me_quitte_pas.html
بالمناسبة الأغنية في الأصل بتاعته.. كلماته و لحنه و هوّ أول واحد غناها طبعاً.

bani-adam said...

انا بعشق الاغنيه من ايا كان
جاك بريل ليه طريقته الجامده جدا اكيد,بس انا اللي عاجبني في دي بالتحديد الاحساس اللي بيوصلني منها, كل واحد غناها بيوصلني منه احساس مختلف.
و بالمناسبه انا لسه شايف بلوجك حالا,صدفه لذيذه اننا كاتبين عن نفس الاغنيه في نفس التوقيت تقريبا,الاغنيه تستحق.
كل سنه و انت طيب.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Bongo said...
This comment has been removed by the author.
Bongo said...

غنية اكثر من رائعة
بصراحه كل اغاني marie mathieu
تجنن
و صوتها رااائع


و كمان أغانى زى
la vie en rose
و A Quoi tu pense dis !

الاغنيه دى كمان أتغنت بالأنجلش و اسمها if you go away
و جميله اوى برضو .. ابقى اسمعها :)



شكرا علي الأغنية و انا نزلت الأغنية اللي بصوت جال بريل بعد اذنك يا جست هيومن :D

تحياتي